Law & English Languge

سایت حقوقی و آموزشی زبان انگلیسی

Law & English Languge

سایت حقوقی و آموزشی زبان انگلیسی

با سلام 
اینجانب فریدون فانیان کارشناس ارشد در سه رشته زبان مترجمی زبان انگلیسی و حقوق خصوصی و فقه و حقوق اسلامی می باشم که از سن 16 سالگی که موفق به کسب مدرک زبان انگلیسی شدم شروع به تدریس غیر رسمی نمودم و در 18 سالگی اولین تدریس رسمی خودم را آغاز کردم.
با توجه به این که پدرم ( پروفسور محمد علی فانیان) از سال 1338 آموزشگاه زبان انگلیسی خود را با نام آکادمی زبانهای خارجی مشعل تربیت در اصفهان تاسیس نمودند , از همان زمان خردسالی با محیط آموزشگاه آشنا شدم و می توانم ادعا کنم که بیشتر وقتم را تا بدین سال در محیط آموزشگاهی و آکادمیک گذراندم که ادله ای بر تجربه زیادم در این موضوع می باشد و امروز که نام مشعل تربیت به موسسه فرهنگی هنری شکوه تربیت تغئیر یافته است , بنده افتخار مدیریت داخلی آنجا را زیر نظر پدر بزرگوارم دارم . 
اما با وجود دانش پژوهان زیاد از مناطق دور دست از جمله منطقه لنجان و فلاورجان , تصمیم به تاسیس  موسسه  فرهنگی هنری سپه علم روز در فولادشهر  در سال 1376 گرفتم که این موسسه نیز هماهنگ با موسسه شکوه تربیت برای دانش پژوهان آن منطقه در امر آموزش زبان انگلیسی در حال فعالیت می باشد.
از جمله فعالیتهای این موسسات
1. آموزش زبان انگلیسی - فرانسه - آلمانی - عربی به صورت ترمیک و مکالمه ( همرا با مجهزترین آزمایشگاه زبان)  
2. آمادگی جهت امتحانات بین المللی زبان از جمله IELTS - TOEFL  و ِDalf - Delf ( با محیط تخصصی )  
3. :کارگاه های آشنایی با ادبیات کهن ایران و جهان ( با حضور برجسته ترین اساتید ادبی و هنری)   
4. کارگاه نمایش و نقد برترین نمایش نامه ها ( در تماشاخانه موسسه) 
5. آموزش شاهنامه خوانی به همراه آموزش تئاتر و نقاشی و مجسمه سازی با محوریت داستان های شاهنامه ( جهت کودکان 5 الی 14 سال) ( در کاملترین پلاتو)
6. راهنمائی و اعزام دانشجو و مهاجرت به کشور کانادا  
در صورت درخواست ارتباط با اینجانب بعدازظهرهای ایام هفته از ساعت 16 الی 20 با تلفن 32227001-031 تماس حاصل فرمائید